Зоомагазин Шиншилка

Як ми це робимо ?

  • Постійно знижуємо наші накладні витрати, торгову націнку і кінцеву ціну товарів;
  • Постійно підвищуємо виробничу ефективність, автоматизацію і кваліфікацію наших співробітників;
  • Займаємо жорстку цінову позицію по відношенню до наших постачальників і поштових служб вимагаючи мінімальні ціни;
  • Створюємо у себе запаси товарів. У випадках перебою в поставках (а вони трапляються регулярно) Ви можете покластися на нас ;
  • Не закладаємо у вартість товару прихованих платежів (доставка, реклама, банківських комісій та інше), ці витрати ми оплачуємо з власного прибутку;
  • Не орендуємо приміщення, а розміщуємо всі наші технологічні процеси тільки на власних площах;
  • Ми сімейна компанія і відповідаємо за результат своїм чесним ім'ям;
  • У нашому магазині виключені індивідуальні мотиваційні програми постачальників. Жоден з постачальників не має будь-яких привілеїв і це запорука чесного ставлення до покупців і продукту;
  • Ми не торгуємося і не надаємо додаткових знижок ― ми спочатку пропонуємо мінімальні ціни,однакові для всіх наших покупців.
  • Ми не розраховуємо на швидкий прибуток,наш проект ― довгострокова інвестиція.

 

- - - - - - -

 

Чому менеджери Шиншилки не надають рекомендацій при купівлі кормів ?

 

1. Для якісного підбору корму необхідно проаналізувати безліч факторів ( стать, вага, вік, породу, фізичні навантаження, перенесені захворювання та призначене лікування, реакцію на корми, які використовувалися раніше , тощо ). У результаті потрібен значний час ( від 1 години ) і досвід для вирішення цього завдання. Ми переконані, що краще за Вас ніхто не знає Вашого вихованця.  Витратите час на спостереження за ним, а потрібна інформація завжди присутня в картках товару магазину, зіставивши ці дані Ви зробите логічний і правильний вибір на користь Вашого вихованця.
 

2. Відповідно до восьмого принципу нашої діяльності у нашому магазині заборонені індивідуальні мотиваційні програми постачальників і фінансова винагорода нашого менеджера ніяк не залежить від марки та вартості продукту, що продається - це запорука його чесного ставлення до Вас і продукту. На жаль, абсолютна більшість постачальників зловживають фінансовою винагородою за рекомендацію саме їх продукту магазином, що в результаті призводить до прямої фінансової вигоди продавця на шкоду інтересам Вашого вихованця.

 

Подібні упереджені рекомендації не можливі в Шиншилці - ми цінуємо Вашу довіру до нас і робимо все можливе і неможливе, щоб виправдати її .

Допомога онлайн?